Operador(A) De Call-Center

Operador(A) De Call-Center
Empresa:

Huork.Com



Função de trabalho:

Atendimento ao Cliente

Detalhes da Vaga

Operador(a) de Call-centerLocal: AmadoraOferece-se:- Contrato de trabalho com a empresa;- Seguro Saúde;- Prémios de Produtividade;- Formação inicial e contínua.Requisitos:- 12º ano de escolaridade;- Facilidade de comunicação ao telefone;- Com ou sem experiência;- Disponibilidade imediata.Horário de trabalho: De 2ª a 6ª das 9:30 às 18:30 (Com 1 hora p/almoço e 2 períodos de descanso de 15 minutos cada).


Fonte: Allthetopbananas_Ppc

Função de trabalho:

Requisitos

Operador(A) De Call-Center
Empresa:

Huork.Com



Função de trabalho:

Atendimento ao Cliente

Norwegian Technical Support Advisor - Lisbon!

Technical support advisor - Lisbon, PortugalOur ClientOur Client is driven by a team that is passionate about exceptionalcustomer experiences, regardless of ...


Desde Work International - Lisboa

Publicado a month ago

Finnish Customer Service Representative - Lisbon, Portugal

Travel to sunny Lisbon and work with the world's most famous brands!How would you feel if your office was just a breath away from beaches with crystal-clear ...


Desde Work International - Lisboa

Publicado a month ago

Danish Technical Support Advisor - Lisbon!

Technical support advisor - Lisbon, PortugalOur ClientOur Client is driven by a team that is passionate about exceptionalcustomer experiences, regardless of ...


Desde Work International - Lisboa

Publicado a month ago

Customer Care For Drones And Tech Supply (German Speaker)

DescriptionLisbon calling! Customer Care for Drones and Tech Supply, you will play a crucial role in ensuring customer satisfaction by addressing inquiries, ...


Desde Blu Selection - Lisboa

Publicado a month ago

Built at: 2024-05-09T07:31:40.592Z